maanantai 7. kesäkuuta 2010

Oskar Hyvinkäällä

Oltiinpa eilen Hyvinkäällä mekin :-) Tällä kertaa ei minun kasvateilleni tullut niin huikeaa menestystä, mutta taso oli erittäin kova, ja mieltä kyllä lämmitti, että paneelissa ja jopa kategoriavoittajina oli balineeseja ja variantteja! Itse olin ilmoittanut kaksi kissaa, sijoituspoikani Oskarin (SIA b var) ja sijoitustyttöni Polgaran (OLH h 24). Lisäksi oli tosi mukavaa nähdä omaa kasvattia Nexua, joka on nyt sitten virallisesti CH Skazki Nereida, ja Nexun kahta ihanaa pentua! Muutenkin oli kivaa olla kissanäyttelyssä pitkästä aikaa, minähän pidin oikeastaan koko kevään taukoa, kun kotona oli pieniä pentuja.

Polgarasta on kuvia täällä: http://luolaleijonanklaani.blogspot.com/2010/06/polgara-hyvinkaalla.html joten niitä en käy tässä toistamaan. Olin vaan siitä tosi ylpeä, se oli ihanan reipas ja luulen, että se vielä tunnisti minut, ainakin hyvin pitkämielisesti se suhtautui kasvattajalta saamiinsa pusuihin ;)

Oli myös erittäin kivaa nähdä Oskaria pitkästä aikaa! O-pentueestahan meni komea Oskar-poika sijoitukseen, viimeksi olin nähnyt sitä luovutuksen yhteydessä. Poika on edelleen nätti, kuten allaolevista kuvista voi todeta!


Oskarilla on edelleen erinomainen profiili, hyvä ilme ja todella hienon väriset silmät, tuomari-Edström totesi, että yhdet parhaista siamilaissilmistä koko sunnuntaina. Korvien asento on ok, mutta tokihan (kuten lähes aina) korvat voisivat olla tuomareiden mielestä isommat. Kiitoksia Hannalle kuvista! Laitoin muutaman lisäkuvan myös tänne eli loin Oskarille oman albumin:
Hain Oskarille siitoshyväksyntää, mikä on siis voimassa kunnes se täyttää vuoden eli 4.11. asti. Kiinnostuneiden tyttöjen omistajilta otetaan kyselyitä vastaan! Yksi astutus on alustavasti sovittu, mutta jos vaan Oskarin käytös pysyy siistinä, niin voin harkita muitakin. Oskar on nyt 7 kuukautta vanha, eli uskoisin että viimeistään syksyllä se ymmärtää, mitä tyttöjen kanssa pitäisi tehdä... koska kyseessä on sijoituskolli, niin en voi luvata, miten pitkään se pysyy leikkaamattomana. Jos se ei ala merkata, niin se voi olla vielä pitkälle vuoden loppuun leikkaamaton - mutta jos se löytää itsestään ruiskumestarin niin siinä vaiheessa minun on pakko antaa leikkauslupa.
Qamar muuten etsii yhä kotia! Pari kyselyä tuli männä viikolla, mutta ne eivät valitettavasti johtaneet mihinkään. Siitä saisi joku aivan ihanaluonteisen kissan!

8 kommenttia:

Elina V. kirjoitti...

Oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa :) Mulla on muutama lisäkuva Polgarasta ja Oscarista tulossa pian sinne nettikansioon :)

luolaleijona kirjoitti...

Voi että minä sitten fanitan tuota Oskaria <3 Ihana mies. Pekka Savolainen oli napannut Oskarin upeat siniset silmät, käy katsomassa :)

saila kirjoitti...

Onpa Oskarista kasvanut komea poika!

Lendi kirjoitti...

Täällä kanssa on Oskar- fani <3 Ihana nähdä tuoreita kuvia komistuksesta!

Jalecat's- kissala kirjoitti...

Oskari on hauska mies, oli kiva nähdä se livenä. Hitsisti mua ihmetyttää toi värin tummuus mut kuten Satu tietää mulla ei ole haisua naamioista ;) mut mä luulen et mulla on kotona harmaa balineesi

Maria kirjoitti...

Minä olen myös Oskar-fani! Aivan mielettömän upea simskupoika! Mukavaa kesää teille kaikille!

luolaleijona kirjoitti...

On se Oskari ainakin paljon vaaleampi kuin Raichu samanikäisenä: http://i287.photobucket.com/albums/ll158/shamaani87/kissat/uusivuosi311-1.jpg ja http://i287.photobucket.com/albums/ll158/shamaani87/kissat/pieni2-1-3.jpg Muuhun minä en sitten osaakaan verrata :D

Toivottavasti Oskaria nähdään vielä lisääkin näytelmissä! =)

Satu kirjoitti...

Hih, minusta Oskar on kaunis, vielä aika vaalea suklaanaamio. Leenalla on TABBYnaamio, joita ei voi edes samana päivänä verrata sävyltään kokovärisiin naamioihin ;-D