maanantai 4. tammikuuta 2010

O-pennut 8 viikkoa ja kuvia viimein

No niin, nyt siis lauantaisen reissun kuvasatoa, tässä muutamia minun suosikkejani. Kuvia on lisääkin, koetan tänään tai huomenna päivittää kotisivut ja linkittää ainakin sinne lisää kuvia, jos en saa aikaan kuvia laittaa itse sivuillekin.

Olga ja Oskar. Olga-kilppari on ainoa varmasti varattu.

Rudolf-setä hoitaa Oskaria, sylinä minä. Joo mie olen aika isokätinen naiseksi mutta on nuo pennut silti aika pieniä vielä!

Taimi-emon poseeraus - se malttoi sentään hetken olla paikoillaankin minkä mouruamiselta ehti. Sillä on uskomattoman kaunis profiili ja pitkä pää, mutta voi tuota karmeaa silmien väriä - no, kukaan ei ole täydellinen. Täytyy vaan toivoa, että edes jommallakummalla sen tyttäristä olisi aikuisena vähän parempi silmien väri.


Hihii, myös Olga on haamukuvioltaan klassinen tabby, tässä kuvassa todistusaineistoa!


Miten niin Oskar erottuu jo hieman kollin näköisenä joukosta?

Sokerina pohjalla ainoa varmasti varaamaton eli punainen klassinen tabby Oneida. Se on niin tättähäärä että edes Jani ei saanut siitä kuvaa, jossa näkyisivät sen parhaat puolet, mutta söpöys näkyy tästäkin kuvasta. Se etsii edelleen luotettavaa ja yhteistyökykyistä sijoituskotia.
Kaikki kuvat on siis ottanut Jan Nyström.

3 kommenttia:

luolaleijona kirjoitti...

Taimi-mamma on hyvin viehkeä neito. Ja Oskar rinta rottingilla kuin isokin mies :D Olga on tuossa sivuttaiskuvassa kuin pieni kädellinen, ovat ne kyllä suloinen pentue. Jos Piikkiössä päin liikkuu catnappaaja niin se en sitten ollut minä 0;)

Lendi kirjoitti...

Minä olen yrittänyt välttää näitä sinun blogin sivuja, mutta en vain voi pysyä poissa. Vallan ihastuttavia kaikki, vaikka yksi onkin ylitse muiden ;)

Minttu kirjoitti...

Siinä on suklaapoika minun makuuni <3 hienoa kasvatustyötä!! Onnea!!