torstai 25. kesäkuuta 2009

Pari kuvaa vielä tännekin

Näitä on eräässä muussa paikassa jo ollutkin näytillä, mutta pari kuvaa vielä tännekin vajaan parin viikon takaiselta Sveitsin reissulta. Ensimmäisenä oma kasvattini, Wynny eli Skazki Iowyn Illusia, OSH b 25. Skazki Isidorin (Leo) ja Illarionin (Pele) täyssisko muuten. Tosi suloinen luonne, aivan kuten veljensäkin! Wynnyllä on tällä hetkellä neljä pentua, mutta niistä en saanut kunnollisia kuvia, valitettavasti.

Sitten Siegfriedin eli uuden sijoituskollini emo Chat de Nacre's Caramelita, OLH h 24. Maijan pojantytär, sen isä on aikoinaan Ranskaan lähtenyt Skazki Gerasim, OLH d 24. Jotain siinä on samaa kuin esiäidissään Ninnissä, jos ei muuta niin väri ;-)

Ja viimeisenä minun ottamistani kuvista se parhaiten onnistunut. Siegfriedin omassa blogissa on paljon parempia, jotka on otettu jo uudessa kodissa Tampereella, mutta pitää nyt yksi omakin otos tänne läiskäistä.

Kollien määrä sen kuin lisääntyy... tosin minulla ei taida olla itselläni kaikille sopivaa tyttöä, mutta toisaalta luotan siihen että kysyntää on, siitoskolleista kun on ollut aina krooninen pula ainakin siitä asti kun minä olen kasvattanut, ja varmaan kauemminkin. Olen nimittäin löytänyt oikein mukavalta vaikuttavan sijoituskodin suklaa lyhytkarvapojalle, josta ilmoittelin täälläkin. Lopullisesti asia ratkennee sunnuntaina, kun menen pojua katsomaan.



1 kommentti:

Elina V. kirjoitti...

Aivan ihana kilpparitiikeriväritys tuolla emolla :) Ja poju on kyllä niin ihana...